sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Hyvä viikko

Heips!

Taas on sunnuntai ja aika laittaa kulunut viikko pakettiin. Tämä viikko meni treenien osalta tosi hyvin ja super nopeasti. Tällä viikolla on tapahtunut myöskin jotain ihan ennen kuulumatonta. Minä joka olen maailman pahin unikeko, olen tehnyt melkein kaikki treenit aamulla, siis aamulla!! Mähän olen sellainen, että esim. koulu ja työ aamuina pomppaan sängystä ylös usein jo ennen kuin herätyskello edes soi, ilman mitään ongelmaa. Mutta sitten kun on vapaapäivä tai koulu alkaa vasta myöhempää, en meinaa päästä sängystä ylös yksinkertaisesti millään. Monet kerrat on käynyt niin, että illalla suunnittelen, että huomenna aamulla menen salille tai vaikkapa spinniin. Ja ideahan on todella hyvä aina illalla. Mutta sitten kun kello aamulla soittaa, kääntää tämä neiti kylkeä ja miettii, että jos nyt vielä hetken nukun. Mä olenkin ollut hiukan ihmeissäni kun tällä viikolla olen herännyt ilman mitään ongelmaa aamulla treenailemaan. Ja hei, mä olen vieläpä tykkännyt siitä! Ensinnäkin aamulla on ihan senkin takia kiva treenata, koska usein saa olla ihan yksin salilla kun muut vielä nukkuu. Ja kun treenit tekee heti aamulla on loppu päivä koulun/töiden jälkeen vapaa :) Aion siis ehdottomasti pitää näistä aamutreeneistä kiinni jatkossakin! Ehkäpä mä vielä muutun unikeosta aamuihmiseksi! 

Mutta siis nyt siihen kuluneeseen viikkoon, eli siis treenipäiväkirja viikolta 46

Ma
spinning 45min

Ti
kuntosali n.1h

Ke
kuntosali n. 1h 20min

To
spinning 30min
CXWorx 30min

Pe
kuntosali n. 1h 20min

La
-
Su
-

Sellainen viikko, olen kyllä todella tyytyväinen :)
Lauantaille olisin melkein voinut kyllä lisätä pienen jalkatreenin, koska oltiin eilen kavereiden kanssa vähän juhlimassa ja tuli tanssittua sen verta, että tänä aamuna on jaloissa tuntunut! Ja kyllähän siinä hikikin tuli kun jammasi ihan sata lasissa :D olisi pitänyt olla sykemittari mukana! 
Nyt mä kömmin takaisin sohvan nurkkaan parantelemaan oloani ja valmistautumaan ensi viikkoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti